sobota, 5 marca 2016

#2 Eksperyment, przemyślenia, wnioski

Kto z Was śledził mojego bloga wcześniej, to miał okazję przeczytać już jeden post z serii eksperymentów. Powiem szczerze miałam nie robić tego już nigdy więcej, bo to totalnie niszczy światopogląd, tok myślenia o ludziach i powoduje zadawanie sobie pytania - "Dlaczego ten świat tak bardzo schodzi na psy?", "Czy ludzie to gatunek, który wymiera?", " Czy normalni ludzie jeszcze istnieją na tym świecie?" Miałam nie podejmować już więcej tego typu eksperymentów, ale ponieważ lubię wyzwania i doświadczać czegoś nowego po prostu nie mogłam się oprzeć, by znowu nie spróbować.

grafika chemistry, chemical, and experiment
  
Chcę jednak zaznaczyć, że ten eksperyment traktuję z lekkim przymrużeniem oka, ponieważ nie do końca możemy ufać ludziom poznanym w internecie, a już w szczególności tym poznanym na 6obcy. Ludzie tam są bardzo specyficzni i całkowicie mogą podawać się za kogoś innego. Ja osobiście żadnej osobie tam poznanej nie zaufałam.
W tym momencie każdy z Was pomyśli Co za idiotka, jaka żenada, cóż za dziecinada! Owszem może i dziecinada, ale wyzwanie to moje drugie imię, a tego, że czasami mam zagrania jak małe dzieci nie wstydzę się, bo kto powiedział, że 19 latek musi zachowywać się jak dorosły i nie mieć w sobie szaleństwa. No proszę Was! Ale to poboczny temat, na który mogę pisać godzinami, więc zostawię go na osobny post.
Wracając do naszego 6obcy. Jest to popularny, anonimowy czat internetowy. Jego obsługa jest banalnie prosta. Wchodzimy na stronę, wybieramy skąd mają być osoby (cała Polska, bądź konkretne województwo) i dajemy szukaj. W tym momencie zaczyna się zabawa. Zostaje nam wyszukany "obcy" do rozmowy. I co dalej, gdy już dostaniemy takiego obcego do rozmowy? Zaczyna się ciekawa zabawa. Pokaże Wam kilka typów ludzi, których możemy tam napotkać, a żeby nie były to tylko moje puste słowa, to oczywiście pokusiłam się o screen'y - w końcu to anonimowa rozmowa.

#1 Przykład pierwszy

Ludzie, którzy pierwsza co zrobią pytają się Ciebie km? ( kobieta mężczyzna )
Przepraszam bardzo, a czy to płeć ma znaczenie w rozmowie? Czy Ty szukasz sobie chłopaka/dziewczyny, że o to pytasz, a jak Ci płeć nie pasuje to się rozłączasz? Jeśli tak, to gratuluję! To jest idealne miejsce to poznawania swojej wielkiej miłości.






Dziewczyny?! Jeśli po pytaniu km ktoś odpowiada Wam, że jest kobietą musicie się rozłączyć? Dlaczego?! Bo co? Bo to nie facet do pisania sprośnych rzeczy? Witamy w XXI wieku


#2 Przykład drugi

Tej grupy nie umiem określić, opisać słowami, ale może te screeny Wam coś podpowiedzą? Może Wy znajdziecie idealne określenie na tych ludzi...



co ja kurde proszek do prania?!




 miejscowość nie ta? Tak mi przykro :(


Tutaj brak mi słów, dlatego nie będę tego więcej komentować...

#3 Przykład 3

Wiek też ma znaczenie dla rozmówcy ;)
Dzieciaczku, czy Ty szukasz tu miłości? Czy czego? Bo do przyzwoitej rozmowy to chyba nie ma znaczenia czy ja mam 19 lat, czy 15. Wyprowadźcie mnie z błędu jeśli się mylę :)


#4 Przykład czwarty

Ten przykład zostawiłam na koniec, ponieważ tutaj mam najwięcej do powiedzenia. Mimo, iż w pewnym momencie zwątpiłam w istnienie normalnych ludzi to moje powątpiewania zostały w pewnym stopniu rozwiane. Oczywiście wszystkie rozmowy przeprowadzone na 6obcy traktuję z przymrużeniem oka i nie biorę ich zupełnie na poważnie, bo było by to bynajmniej trochę dziwne, ale mimo to było to dla mnie miłym zaskoczeniem, kiedy rozmowy miedzy mną, a "obcym" zaczynały się toczyć w normalny sposób, bez zbędnych podtekstów, Tematy się nie kończyły, a gdy przyszedł moment kiedy któreś z nas musiało z różnych powodów opuścić konwersację po prostu wymienialiśmy się numerami GG, aby móc w przyszłości kontynuować rozmowę na neutralnym "gruncie". Oczywiście nie sprawdziło się to, ale ta grupa ludzi, to moim zdaniem grupa, z którą można najlepiej porozmawiać i jak trafi się na taką osobę, wśród tylu nie udanych rozmów to na prawdę ma się duże szczęście






Wy macie jakieś doświadczenia z tego typu "portalami"? Albo może znacie jakieś takie czaty i stronki?
Chętnie przeprowadzę kolejny eksperyment ;) 

3 komentarze:

  1. Gdy byłam młodsza często wchodziłam na tego typu stronki i przyznam,że miałam niezłą frajdę i ubaw. :)

    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy eksperyment. Jestem ciekawa czy są ludzie, którzy na serio szukają tam sobie drugiej połówki. Jak tak czytałam te niektóre wypowiedzi ,,obcych" to masakra jakaś... Nie wiem skąd się tacy ludzie biorą :/
    Pozdrawiam serdecznie :)
    oczamihumanistki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama się nad tym zastanawiałam, niestety nie jesteśmy w stanie tego sprawdzić. Tak jak mówię traktowałam to wszystko z przymrużeniem oka, ale jednak patrząc się na funkcjonowanie naszego społeczeństwa teraz to obawiam się, że są ludzie, którzy szukają miłości na takich stronkach...

      Usuń