poniedziałek, 21 grudnia 2015

Torebka na prezent

Hej, hej, przychodzę dzisiaj do Was z małą inspiracją. Oglądałam ostatnio jakiś program w telewizji i tam pokazywali jak fajnie ozdobić lub wykonać torebkę na prezent. Postanowiłam podzielić się z Wami jednym z pomysłów, który wykorzystałam to zrobienia prezentu dla mojego nastoletniego brata.

Do wykonania torebki potrzebne Wam będą:

  • szara, papierowa torebka
  • papier kolorowy
  • cyrkiel
  • klej
  • nożyczki

Na początku zaginamy dwa górne rogi torebki do środka, a następnie zaginamy w dół:






Następnie wycinamy kółka o trzech różnych wielkościach i sklejamy ze sobą, aby powstały oczy:


Na koniec wycinamy największe kółko, które stworzy brzuszek naszej sówki

Wszystkie elementy naklejamy na torebkę


I tak o to w ten sposób otrzymujemy fajną i prostą w wykonaniu torebkę na prezent ;)

Mam nadzieję, że może niektórym z Was się to przyda ;)

Pozdrawiam Kochani ;*


1 komentarz:

  1. uroczo wygląda!

    W wolnej chwili zapraszam do mnie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń