poniedziałek, 29 sierpnia 2016

Wataha, czyli Męskie Granie 2016

Hej, hej! Dzisiaj przychodzę do Was ze wspaniałą fotorelacją z trasy Męskiego Grania w Żywcu. Spędziłam niesamowite chwile, bawiłam się jak nigdy, wyskakałam się za wszystkie czasy i jedno jest pewne - za rok muszę to powtórzyć! Poznałam nowych artystów, zakochałam się w nowych utworach O.S.T.R. jego nowej płycie, która opisuje jego walkę o zdrowie i życie, to był jeden z tych momentów, w którym się mocno wzruszyłam.
Adrenalinę potęgował fakt, iż z koleżanką udało nam się stać cały koncert pod sceną! Wszystkich artystów widziałyśmy bardzo dokładnie!







Męskie Granie w Żywcu było ostatnim miejscem całej trasy koncertowej MG, zarazem był to finał, wielki finał, który pozostanie w mojej pamięci na długie chwile, w końcu - "I  mocniej znów chce się żyć" Na scenie można było zobaczyć całą masę wspaniałych artystów - Xxanaxx i Ten Typ Mess, Acid Drinkers, O.S.T.R., zespół Hey, Dawid Podsiadło, Alibabki i Reggae goście, Wojtek Mazolewski Quintet i zespół pieśni i tańca "Śląsk". Jednocześnie byli oni pomieszani ze sobą - różnymi stylami muzycznymi. Najbardziej zadziwiło, a jednocześnie spodobało mi się połączenie WMQ ( Wojtek Mazolewski Quintet) i Zespołu Pieśni i Tańca "Śląsk" - połączenie jazzu i muzyki folklorystycznej - MAGIA!



A na koniec Orkiestra Męskiego Grania - słowa nie są w stanie opisać emocji i tego co towarzyszyło mi podczas koncertu. Żeby to poczuć trzeba tam po prostu być. Męskie Granie do zobaczenia za rok!!!


Pezet i Dawid Podsiadło

WMQ i "Śląsk" 
Organek, O.S.T.R. i Dawid Podsiadło



O.S.T.R,











Kasia Nosowska i zespół "Hey"







WMQ & "Śląsk"



Dawid Podsiadło


Pezet 

Widać mnie z przodu xd 


















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz