poniedziałek, 30 listopada 2015

BlogMas 2015

Jutro jest grudzień (jakież to odkrywcze, wiem). Nie wiem czy powinnam się z tego powodu cieszyć, czy nie. Ale powiedzmy, żer tak ten fakt wprawia mnie z totalną euforię. Może to dobry czas, aby zrobić przerwę w blogowaniu i skupić się, aby przygotować się do świąt nie tylko materialnie, ale też tak duchowo? Przeszły mi takie myśli, ale jednak stwierdziłam, że nie.
Doszłam do wniosku, że mogę spróbować "wyzwania" jeśli można to tak nazwać z pisaniem notek pt.: BlogMas, podobnie jak VlogMas. Zainspirował mnie do tego ten blog >> KLIK <<

Nie wiem czy dobrą decyzję podjęłam, ale chyba zawsze można spróbować. Oprócz tego na snapchat też może coś dodam. Kto będzie chciał zobaczyć może szukać mnie pod nazwą sylviiaa_alexa
Nie wiem co wyjdzie z mojego (nazwijmy to postanowienia), ale spróbuję. Nie obiecuję, że to wypali. Jednocześnie nie zrezygnuje z moich notek z przemyśleniami, bo mam w głowie dużo pomysłów, które muszę "wylać" właśnie tutaj

Zainteresowanych zapraszam do czytania i obserwacji ;)

Pozdrawiam! ;*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz