poniedziałek, 23 listopada 2015

# Haul Studniówkowy

W życiu każdej dziewczyny, która ma za niedługo maturę pojawia się pewna sytuacja, pewien wyjątkowy dzień (oprócz ślubu rzecz jasna), że musimy ubrać się elegancko, dostojnie, z klasą. Mowa tutaj o studniówce. Mnie również to dopadło. Na początku się tym zupełnie nie przejmowałam, ale nadszedł czas kiedy pomyślałam "Studniówka 6go stycznia, a ja nie mam nic jeszcze" Rzuciłam się w wir zakupów i w końcu kupiłam wymarzoną sukienkę i wymarzone szpilki.
Mam nadzieję, że w całości z makijażem i uczesanymi włosami będzie to się wszystko pięknie komponować




Mała prezentacja :


Bolerko, cena około 60 zł

Sukienka cena około 140 zł


I zdecydowanie mój faworyt czerwone szpileczki cena około 95 zł

Kto z Was ma też studniówkę w tym roku? Jak przygotowania?

5 komentarzy:

  1. Sukienka prezentuje się świetnie.
    Pozdrawiam,
    Szwajjka

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna sukienka ;)

    zapraszam:
    http://sosnowskaphoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ja jeszcze 2 lata czekam na studniowke ;)
    Ale będziesz mega wyglądać w tej sukience, bardzo lubie właśnie z takimi 'siateczkami' na ramionach :)
    wpadnij do mnie :) | http://magdelblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń