środa, 26 sierpnia 2015

Get ready to school

Powrót do szkoły nie koniecznie musi być straszny i oznaczać tragedii. W końcu wakacje przyjdą na nowo. Teraz się kończą dlatego trzeba odpowiednio przygotować się do szkoły, aby przeżyć kolejny rok, kolejne 10, bądź 8 miesięcy (maturzyści będzie ciężki rok, a później najdłuższe wakacje życia :D)
Po pierwsze najważniejsze to książki i zeszyty, bez nich nie ma powrotu do szkoły. Bo przecież musimy się z czegoś uczyć, w czymś zapisywać notatki itd.

Ja na pierwszym miejscu stawiam matematykę




Na drugim miejscu geografia (brakuje mi jeszcze jednej książki, która jak to powiedziano mi w księgarni nie została jeszcze wydrukowana)





Język polski 


Język angielski (ja niestety jeszcze nie mam książek, ponieważ będziemy klasowo kupować we wrześniu)


cała reszta ;)


Mam bardzo mało książek i zeszytów, ale nie jest to adekwatne do czasu jaki będę spędzała w szkole

Do dopełnienia naszych książek i zeszytów potrzebne jest nam odpowiednie wyposażenie naszego piórnika






Na pewno nie może nam zabraknąć długopisów, bądź pióra do pisania:







Oprócz tego zapewne przydadzą nam się ołówki i gumka do mazania



Kolorowe cienkopisy umilą i ubarwią nam nudną lekcję



Zakreślacze i fiszki pomogą zapamiętać, podkreślić, zaznaczyć coś dla nas ważnego, do czego będziemy mogli w szybkim tempie wrócić bez długiego szukania



Klej też może nam się przydać


Cyrkiel też będzie potrzebny, szczególnie na matematyce


Oprócz tego warto zaopatrzyć się jeszcze w linijkę, ekierkę, kątomierz, kalkulator, kalendarz ucznia, korektor. Takie rzeczy są bardzo przydatne w szkole

Dla mnie bardzo przydatne okazują się karteczki samoprzylepne. Można je w ciekawy sposób wykorzystać do nauki. A jak? A to Wam pokaże za jakiś czas :)


My, kobiety powinnyśmy do szkoły zaopatrzyć się w jakąś niewielką kosmetyczkę na rzeczy, które mogą być niezbędne w szkole



Co warto mieć w kosmetyczce? Dla mnie jest kilka takich rzeczy, które okazują się być niezbędne.

Po pierwsze szczotka i gumka do włosów. Nigdy nie wiadomo kiedy nam się mogą przydać dlatego warto mieć je pod ręką



Dla osób, które posiadają "niesforne" włosy przydatny może okazać się turystyczny lakier do włosów


Mgiełka do ciała też często się przydaje, a w szczególności po wf ;)


Dziewczyny! W naszej kosmetyczce również nie może zabraknąć podpaski, bądź tamponów! Wydaje się Wam to śmieszne? Ale nigdy nie wiadomo jaka niespodzianka może nas spotkać!


Przydatne mogą okazać się wsuwki do włosów i rozświetlająca pomadka do ust + małe lusterko




Balsam do ust


Oprócz tego my kobiety potrzebujemy coś do poprawy makijażu



SKOŃCZYŁ SIĘ ! :(:(:(:(:(:(:( aaaaaaa! ;c




I chusteczki


Do tego jakiś stylowy plecak, bądź torebka i jesteśmy gotowi do walki ze szkołą.
A jakie są Wasze "niezbędniki" szkolne? Co Wy nosicie ze sobą do szkoły? Jesteście już przygotowani do nowego roku szkolnego?



13 komentarzy:

  1. świetny blog ! będę wpadać częściej.

    Jeśli masz ochotę . ZAPRASZAM
    http://kolorowy-ptak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie mi bardzo miło, jeśli odwiedzisz jeszcze mojego bloga :)

      Usuń
  2. Moim niezbędnikiem na pewno jest gumka do włosów,perfum,dezodorant,szczotka,podpaski,chusteczki no i słuchawki aby umilić drogę i powrót ze szkoły :)

    sushi-natka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już wiem o co jeszcze powinnam uzupełnić swój "szkolny niezbędnik" :)

      Usuń
  3. Jak na to patrzę,to aż chce mi się wracać do szkoły!:))
    nataszablogg.blogspot.com <3

    OdpowiedzUsuń
  4. w sumie to trochę, a nawet bardzo oczywisty post, nie widzę sensu w pokazywaniu wyprawki szkolnej
    http://introverted-journal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma prawo pokazać i opisać co chcę. Podobnie jak każdy ma prawo do wyrażenia swojego zdania :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. Mam podobne zakreślacze ze stabilo są najlepsze! Ładny zeszyt z tymi pingwinkami :)
    ♥Diy- like it!♥ <-- klik
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zakreślacze to tylko ze stabilo!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam takie same zakreślacze i uważam że są świetne :) Bardzo fajny post!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ile cienkopisów :3 uwielbiam je. Bardzo fajne zeszyty z tymi tekstami. Piórnik jest świetny.
    Pozdrawiam :)
    www.oczamihumanistki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń