piątek, 11 września 2015

Long Lazy Day

Hej, hej kochani,
kolejny dzień spędziłam w domu, w moim pokoju, w moim dość ciepłym i przytulnym łóżku, jednak to nie spowodowało, że podobało mi się takie zajęcie. Wręcz przeciwnie. Moja natura nie jest tak spokojna, aby leżeć cały dzień, ba! już nawet dwa dni w łóżku. To jest bardzo męczące. Dlatego też dzisiaj postanowiłam coś zmienić i zaczęłam ambitnie czytać. Najpierw zaczęłam czytać "Gra Anioła", a następnie "Poczekajka". 

Ktoś z Was czytał którąś z tych książek? A może ktoś poleca jakąś inną?




2 komentarze:

  1. Kocham Poczekajke, dowiedziałam się że są jeszcze dwie książki z tej serii i w listopadzie planuje je zamówić ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie czytałam żadnej z tych książek :)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie!
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com
    Jeśli blog przypadnie Ci do gustu byłoby mi miło gdybyś zaobserwowała.

    OdpowiedzUsuń