niedziela, 6 września 2015

Trochę o muzyce

Ostatnio w jednym z komentarzy można powiedzieć, że poproszono mnie o napisanie czegoś o muzyce - jakiej muzyki słucham, dlaczego itd. Dzisiaj postaram się odpowiedzieć Wam na to i pokazać chociaż po krótce mój gust muzyczny, który nie jest specjalnie wyrafinowany, ale przecież żyjemy w wolnym kraju ;)

Mój gust muzyczny bardzo się zmieniał na przestrzeni lat, jako dziecko uwielbiałam słuchać takich zespołów jak Ich Troje, Golec uOrkiestra, Łzy, Kasia Cerekwicka, Gosia Andrzejewicz itp wykonawców, którzy byli bardzo popularni na przełomie 2000-2009/10. Generalnie muzyka jakiej słuchałam to był pop. Przypomnijmy parę moich ówcześnie ulubionych piosenek :

>> KLIK <<

>> KLIK <<

>> KLIK <<



Po tzw.: klasykach, zaczęłam słuchać trochę nowości wtedy na czołówkach muzycznych list. Można powiedzieć, że wtedy zaczęłam się przejmować tym co słucham

>> KLIK <<

>> KLIK <<

W gimnazjum każdy chciał być trendi słuchało się tego, co słuchali inni. Wtedy w moje życie wkroczył rap i hip hop, a także techno i dupstem. Wkręciłam się w to na maksa. W moim życiu pojawiły się zespołu typu Firma, Hemp Gru, Trzeci Wymiar, Kaliber 44, Paktofonika. Niektórych z nich słucham do dzisiaj, ponieważ uważam, że ich praca jest godna uwagi. Oprócz tego słuchałam dużo pojedynczych wykonawców hip hop'owych.  Wszystko po to, aby być taka jak inni. Pod koniec trzeciej klasy wszystko zaczęło się powoli zmieniać, Bardzo polubiłam starą muzykę. Idąc do liceum mój gust muzyczny uległ kolejnej zmianie. Tym razem poszłam w stronę klasycznego rocka. Moim faworytem został Dżem i HappySad. Do dziś uwielbiam ich. Poznając nowe koleżanki zaczęłam lubieć inną muzykę i nowe zespół - 30 Second To Mars, Gun's Rosses, Metallica, AC/DC, Koma, Pink Floyd, Arctic Monkeys. Poszłam w stronę rock'a i metalu. I tak zostało mi już do dzisiaj. Jadąc samochodem słucham tylko i wyłącznie Anty Radio.
Teraz nie liczy się dla mnie kto co słucha, ja słucham to co mi się podoba. W końcu odnalazłam muzykę, która chyba do mnie pasuje, i którą na prawdę kocham, która wpadła mi w ucho

A Wy jakiej muzyki słuchacie? Jakie są Wasze ulubione zespoły?

1 komentarz:

  1. O! Czekałam na ten post. :) Ja również jako dziecko słuchałam Ich Troje. Byłam ich wielką fanką. Też właśnie zwróciłam uwagę na to, że często słuchamy tego co rówieśnicy. Kocham Dżem.
    Pozdrawiam ;)
    www.oczamihumanistki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń