niedziela, 4 października 2015

#1 Liebster Blog Award

Dzisiaj troszkę nietypowo, czyli jak zwykle u mnie na blogu.  Zostałam niedawno nominowana do Liebster Blog Award i uznałam, że chętnie wezmę udział w tej zabawie.

Zasady są bardzo proste:
zabawa ma na celu wypromować mniej znane blogi, które znajdują się w sieci. Osoba, która została nominowana odpowiada na zadane pytania oraz sama nominuje kolejne osoby zadając im również pytania. Pytań powinno być jedenaście tak samo jak jedenaście nominowanych osób. Jak widać zasady są bardzo proste, a można dowiedzieć się kilku ciekawych rzeczy o danej osobie, może przez to też polubić blog ;)

Zostałam nominowana przez:
http://like-a-porcelaindoll.blogspot.com/

Dziękuje za nominację :)


Moje odpowiedzi na pytania:

1. Z czym kojarzy Ci się jesień? Czy lubisz ją czy może nie koniecznie?
Pytanie jak najbardziej na czasie. Osobiście jesień nie kojarzy mi się dobrze. Nie przepadam za tą porą roku. Początkowo niczym nie różni się od lata, wręcz przeciwnie, aż pięknie jest chodzić po esie, gdy wszystko jest kolorowe. Jednak w okolicach listopada atmosfera robi się tak jakby trochę "depresyjna'. Tracę wtedy motywację do wszystkiego. Najchętniej przesiedziałabym ten czas w domu

2. Co najbardziej na świecie chciałabyś dostać?
Trudne pytanie. Nie chyba rzeczy, której pragnę za wszelką cenę. Są oczywiście rzeczy, które chcę dostać, chociaż by samochód. Jednak to nie jest tak, ze muszę to mieć i już.

3. Miejsce, które skradło Ci serce?
Są dwa miejsca, które skradły mi serca. Do niedawna były to tylko Wrocław i cała Toskania. Teraz są to Wrocław Toskania i Pokój











4. Jakie jest Twój ulubiony sklep?Uwielbiam robić zakupy w Reserved, Cropp, Golden Rose i oczywiście Rossman ;)5. Z którego kraju kosmetyki najbardziej chciałabyś zdobyć?Najbardziej to chyba z UK

6. Jak opisałabyś swój wymarzony cichy zakątek (pokój tylko dla Ciebie)?
Totalny minimalizm. Jasne ściany, najlepiej białe, bądź kremowe, do tego łóżko, biurko z laptopem i lampą, kilka wygodnych poduszek, delikatne oświetlenie. To było by idealne miejsce, aby się wyciszyć i pobyć sam na sam
7. Co chciałabyś robić w przyszłości?
Pytanie trudne. Ale odpowiedź jest oczywista - pracować ;)
8. Gdzie byś pojechała na wycieczkę w Polsce?
Do Pokoju! <3
9. Co jest dla Ciebie ważne w drugiej osobie, aby mogła zyskać Twoją sympatię, przyjaźń?
Najważniejsze jest to, aby wzbudzała zaufanie, miała charakter zbliżony do mojego, a także posiadała poczucie humoru
10. Gdybyś miała wehikuł czasy, czy byś go użyła i dlaczego?
Nawet, gdyby była taka możliwość nie użyłabym go
11. Dlaczego zaczęłaś prowadzić bloga?
Chciałam spróbować w życiu czegoś nowego, czegoś czego nie robiłam. Chciałam pokazać siebie, to co lubię, co robię, sprawdzić, czy ludzie to podzielają i tak się w to wkręciłam

Nominuję:

oczamihumanistki
klaravanpure
zaczarowana-me
maitti
mykindoftruelove
reflektory
kochamkoz
krupcia936
blackwhiteandnavyblue
aroundtheflavors
youmusntbeafraid

MOJE PYTANIA:

1. Co sprawiło, że zaczęłaś prowadzić bloga?
2. Jakie był początki Twojego blogowania?
3. Miejsce, które chciałabyś odwiedzić i dlaczego?
4. Co sprawia Ci największą radość w życiu?
5. Jak opisałabyś siebie w paru zdaniach?
6. Czy jest osoba, która Cię inspiruje, albo którą podziwiasz? Jeśli tak to dlaczego?
7. Jakie jest Twoje ulubione zajęcie w wolnej chwili?
8. Jakie jest Twoje najlepsze wspomnienie z dzieciństwa?
9. Czego obawiasz się w życiu?
10. Ulubiony gatunek muzyczny?
11. Ulubione kosmetyki

Zachęcam do wzięcia udziału w tej zabawie jeśli macie ochotę, a jeśli nie to też nic nie szkodzi ;)

4 komentarze:

  1. Wrocław to piękne, magiczne miasto :) Serdecznie dziękuję za nominację.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki za udział w zabawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. właśnie odpowiedziałam na Twoją nominację, za która jeszcze raz dziękuję! :) a tutaj wstawiam link, jeśli chciałabyś przeczytać: http://mykindoftruelove.blogspot.com/2015/10/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń