środa, 28 października 2015

# Ulubione aplikację

Długo myślałam czy powinnam dodać tego typu post. Po namyślę stwierdziłam, że owszem czemu nie, mogę spróbować i tak o to dzisiaj przyszedł czas na "Moje ulubione aplikację" Jednak oprócz takich standardowych aplikacji używanych chyba prawie przez wszystkich chcę pokazać kilka innych, bardzo przydatnych moim zdaniem :)




1. Messenger - dla mnie to najważniejsza aplikacja, ponieważ pozwala komunikować mi się z ludźmi, jest to bardzo prosty i szybki sposób komunikacji z innymi. W łatwy i szybki  sposób mogę wysłać wiadomość i równie szybko uzyskać odpowiedź


2. Facebook - również ważna aplikacja dla mnie, służąca podobnie jak messanger do komunikowania się z ludźmi



3. Instagram - zaliczane do portali społecznościowych. Jak dla mnie najlepsza aplikacja, która pozwala dzielić się z innymi użytkownikami na całym świecie naszych chwil, które są tak ulotne. Przeglądając posty możemy powspominać i zapamiętać na dłużej dane wydarzenia i spędzony czas. Mój faworyt















przy okazji http://instagram.com/sylwiajura_









4. Snapchat -  popularna wśród młodych ludzi aplikacja, która pozwala na wysyłanie zdjęć, które po upływie wyznaczonego przez nas czasu znikają. Jeśli dodamy je do historii będą widoczne tam przez najbliższe 24h. Minusem tej aplikacji jest to, że można z łatwością zrobić screen'a


Snpachat: sylviiaa_alexa

Retrica - bardzo popularna aplikacja do robienia zdjęć z ciekawymi filtrami.


Obserwujący + - świetna aplikacja to sprawdzania kto dał nam unfollow na Insta. Za pomocą tej aplikacji możemy sprawdzić łatwo i szybko kto nas obserwuje, a także z łatwością dać to tak bardzo znienawidzone unfollow ;)



mobileMPK - nie wyobrażam sobie telefonu bez tej aplikacji. Rozkład jazdy autobusów i tramwajów  w praktycznie wszystkich większych miasta w Polsce. Cudowna i bardzo przydatna aplikacja



Mój kalendarz - według mnie to aplikacja, którą powinna posiadać każda młoda kobieta. Można w niej dokonać wszelkich notatek, zapisek dotyczących okresu, samopoczucia itp.



Informator maturzysty - genialna aplikacja dla osób, które wybierają się na studia. Aplikacja zawiera spis wszystkich kierunków i uczelni w całej Polsce wraz z wymaganymi przedmiotami zdawanymi na maturze



Polaris Office - aplikacja może nie zbyt przydatna na telefony komórkowe natomiast na tablet jest idealna, łatwa w obsłudze. Można stworzyć prezentację, plik typu WORD i EXCEL oraz przeglądać pliki PDF



Kalkulator Mathlab - kalkulator graficzny, sprawdza się, gdy potrzebujemy upewnić się, czy nasza funkcja została poprawnie narysowana. Dla mnie bardzo przydatna



A Wy macie jakieś swoje ulubione, albo przydatne aplikację?

1 komentarz:

  1. tak szczerze ta apka kalendarz jest spoko,ale jak parze jak na studiach u mnie ludzie często zabierają sobie telefony po koleżeńsku to nie chciałabym żeby mój kolega któryś czytał o dość intymnych sprawach

    OdpowiedzUsuń